the last hours of the weekend...

Hej!

Jak Wam weekend minął? Mój do lekkich nie należał.Sobota? Wyjazd na wieś do rodziców. Pobudka? 6.30. Nieźle, co? Kurde! Kto w sobotę o tak wczesnej porze wstaje?! Stres żeby zdążyć na autobus bo umówiłam się przy okazji ze znajomą - kosmetyczką, ( a nie lubię się spóźniać!) nie wiem tylko co mi odbiło by godzić się na tak wczesną godzinę u niej!



Mój mózg się wyłączył i zapomniał o tym, że się przeprowadziłam całkiem niedawno i będę jechać z jakąś godzinę dłużej niż zwykle... No nic, mam nauczkę. Więcej tego błędu nie popełnię. Najważniejsze, że wszystko poszło zgodnie z planem! Zdążyłam! Pazurki odświeżone! Cud, miód, malina! Mhmmm... Malina! A jeśli chodzi o maliny...
Uwielbiam! W każdej postaci! Kto ich nie lubi? Są mega smaczne.
Tak, tak... Wszystko fajnie, pięknie do czasu gdy nie musisz ich zbierać! U moich staruszków sezon się już rozpoczął... Przyjechałam więc z myślą, że im pomogę przy zbiorze. Psychicznie nastawiona czekałam na niedzielę by rano wstać i pójść w malinowy sad! Chyba nie muszę tłumaczyć jaka radość mnie ogarnęła gdy rano budząc się usłyszałam za oknem deszcz! Taaaaaaak! Rozpadało się! Padało pół dnia! Hohoho! Przypadek? Nie sądzę!
Po obiedzie, chwila odpoczynku... Pomyślałam - czas wracać! Haaaa! I tak wróciłam do swojego królestwa... Rozwaliłam się jak żaba na liściu! Leżę. Tutaj prawdziwie odpoczywam... a mówi się, że "wszędzie dobrze ale najlepiej u mamy"! Hmm... chyba polemizowałabym! ;)

huehuehue...


3 komentarze:

  1. Powiem CI , że ja tam się ciesze z tego chłodu i deszczu bo miał już dość. Na swoim zawsze najlepiej , wiem to po sobie ☺.


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest! Dzisiaj jest idealnie. Ani nie za gorąco ani za zimno iii nie pada!Lubię to! 😎

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi weekend minął całkiem fajnie :D Udanych wakacji!

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 monkeywrites , Blogger