raz na wozie, raz pod wozem...

Dobry wieczór!

Jak tam życie Wam upływa? Wszystko dobrze? U mnie  jak w tytule - raz pod wozem, raz na wozie. Ech.
Pierwsza połowa urlopu prawie za mną! Aaaaaa!!! Dni lecą, a wręcz zapieprzają... jak to zwykle bywa na wolnym. Masakracja. 
Byłam kilka dni u rodziców i muszę się pochwalić naszym nowym członkiem rodziny! Uwaga! Spójrzcie na to cudo! Ja się zakochałam...

Ma dopiero 3 miesiące... Wygląda słodko ale to istny diabeł! Hihi!

Dzisiaj wróciłam do Warszawy, aby zacząć się powoli pakować bo w sobotę wyjeżdżam!  Nie wiem czy wcześniej o tym nie wspominałam...  Tak, tak! Jadę sobie nad nasze, polskie morze na calutki tydzień (modlę się tylko żeby wrócić stamtąd cało bo podobno jakieś dziki z morza wypływają i atakują ludzi! :D słyszeliście o tym? Haha! Niezłe jaja się dzieją!). 
Powrót do stolicy nie był zbyt przyjemny. Wyjeżdżając do rodziców zapomniałam o tym, że moja karta miejska traci ważność. Pan "Kanar" mi o tym dziś przypomniał wlepiając mi mandat. Nie dyskutowałam z nim, nic nie protestowałam tym razem, miałam akurat hajs w portfelu, przygotowałam więc gotóweczkę, sto sześćdziesiąt złotych? Pff, bardzo proszę - powiedziałam. 
Dopiero kilka minut później doszło do mnie co się stało... Fuck! Fuck! Fuck! Fuck! 
Peszek.
Wróciłam do domu, lekko wkurwiona - nie dziwcie mi się, prawie dwieście złotych poszło się je... aleee  przypomniało mi się, że czekając na autobus do Wa-wy weszłam do sklepu z tanią odzieżą. Moja siostra mówiła mi o nim, że jest szał, że zawsze można coś fajnego upolować. A Wy lubicie? Zaglądacie do lumpeksów? Ja lubię! Rzadko bo rzadko wchodzę do tego typu sklepów bo niestety nie mam cierpliwości...  ten tłum bab mnie troszeczkę przeraża. Ciężko jest się dostać do wieszaka. Wchodząc do takiego sklepu muszę mieć mega pozytywne nastawienie! Wtedy miałam.
Oczywiście mi się zeszło... ale warto było! Upolowałam fajną, dzinsową spódnicę  za 4.99  zł, oraz bluzeczkę z długim rękawkiem w kwiaty. Jest naprawdę boska, a kosztowała 2.99 zł! Czad! 
Sami oceńcie! Wrzucam zdjęcie.

Dla mnie bomba! Można? Można! Tylko wystarczy trochę cierpliwości... tego sobie i Wam życzę! Słonecznego weekendu Wam życzę! 


Pozdrawiam! :)))

2 komentarze:

Copyright © 2014 monkeywrites , Blogger